Mijn blog is online! - Reisverslag uit Valencia, Venezuela van Martijn Mariska - WaarBenJij.nu Mijn blog is online! - Reisverslag uit Valencia, Venezuela van Martijn Mariska - WaarBenJij.nu

Mijn blog is online!

Door: Maris

Blijf op de hoogte en volg Martijn

16 April 2014 | Venezuela, Valencia

2 verslagen in 1 week! Wow, het moet niet gekker worden!
Maaarr wat ik jullie wilde vertellen is dat ik een blog gestart ben en dat hij nu online is! Superleuk om er mee aan de slag te zijn en het houdt me mooi van de straat hier in Venezuela :-)
Ik zou zeggen neem een kijkje en ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

http://tablesonfive.blogspot.com/

x Maris


  • 16 April 2014 - 22:20

    Anneke:

    Hey Maris wat ben jij ijverig geweest!!!!Ziet er goed uit en je krijgt er zin van.!En ja het houdt je van de straat en ik weet nu hoe belangrijk het is om daar in VZ iets binnenshuis te doen te hebben dat zinvol is en je plezier geeft. Hoop dat ze in Los LLanos wel een beetje de Paassfeer voor je creeren(????)
    Alvast heel veeeel plezier daar met de Paasdagen!!
    Groeten ook aan Martijn.

  • 17 April 2014 - 21:21

    Marloes & Bouke:

    Wow super leuk Maris!!! I'm impressed!! Ziet er super uit en ik ga je zeker volgen hoor :) En je tips meenemen voor Pasen. Super leuk!!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Valencia

Venezuela

Ons avontuur gaat bijna beginnen..

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2014

Los Llanos

16 April 2014

Mijn blog is online!

12 April 2014

Oef ff bijpraten

09 Januari 2014

Land van contrasten

24 December 2013

Kerst in de zon
Martijn

Actief sinds 01 Juli 2013
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 35383

Voorgaande reizen:

20 Juli 2013 - 31 December 2013

Venezuela

Landen bezocht: